ES

ELEGANTNE LUKSUSSEDAAN

Uue ES-i loomisel on parandatud sõiduomadusi ja F-SPORT mudelid on varustatud uue kohanduva vedrustusega. Kõikidel mudelitel on täiustatud ohutussüsteem Lexus Safety System +.

Kui ES 300h püüab Su pilgu, siis märkad selle julgelt elegantse sedaani välimust rõhutavat esivõret, kupeelikku katusejoont ning kolme LED-lambiga esitulesid. Laitmatud sõidumaneerid käsikäes 4. põlvkonna Lexuse iselaadiva hübriidtehnoloogia ja uusima ohutussüsteemiga Lexus Safety System + seavad sõidutäiuse lati uuele kõrgusele. Uusima ES 300h arendamisel oli meie eesmärk pidev täiustamine, mille käigus viisime multimeedia ja ühenduvuse uuele tasemele ning lõime värske Ammonite Sandi salongi ning uue ES 300h F SPORT Designi mudeli.

Hind alates: 55 300 €

UUS ES 300h

  • UUE LEXUS ES-i MAAILMA ESMAESITLUS

  • ERAKORDSELT MADAL KÜTUSEKULU

  • LEXUSE ISELAADIV HÜBRIID

  • OMANIKU EELISED

KOGE ES-i

SÕITJATERUUM

MARK LEVINSON® PURE PLAY

MARK LEVINSON® PURE PLAY

Tegemist on esimese Lexusega, mis võimaldab Mark Levinson® PurePlay heli. ES-i 17-kõlariga Mark Levinson® Premium Surround Sound helisüsteem sisaldab seitset õlgade kõrgusel asuvat Unity™ kõlarit. Nende abil on helisüsteemi kvaliteet võrreldav koguni Mark Levinsoni koduse helisüsteemiga. ES sisaldab ka 265 mm bassikõlarit ja Clari-Fi™ Music Restoration tehnoloogiat – programm, mis analüüsib heliandmeid ja taastab puuduolevaid elemente, et pakkuda võimalikult originaalilähedast ja nauditavat heli.

UUS 12,3-TOLLINE PUUTETUNDLIK EKRAAN

UUS 12,3-TOLLINE PUUTETUNDLIK EKRAAN

ES-i multimeediasüsteem on kiire ja kasutajasõbralik. Selle keskmes on ES 300h 8-tolline või 12,3-tolline kõrglahutusega puutetundlik ekraan, mis saab üle õhu (OTA) uuendusi. Uusi ekraane on kallutatud 5 kraadi võrra ja liigutatud 122 mm võrra juhile lähemale, et tagada mugavam kasutamine ja nähtavus. 12,3-tolline ekraan on varustatud Lexuse premium-navigatsioonisüsteemiga, erksa 3D-graafikaga ning heli- ja kliimasüsteemiga. Juht ja reisijad saavad kasutada ka oma nutitelefoni lemmikäppe Android Auto® või juhtmevabalt Apple CarPlay® kaudu.

PUUTEPADI

PUUTEPADI

ES 300h funktsioone saab hallata ka keskkonsoolil asuva puutepadja või häälkäskluste abil. Puutepadja kasutamine sarnaneb harjumuspärasele nutitelefoni kasutamisele (töötab näiteks nii kerimine kui ka puudutamine).

ESIKLAASINÄIDIK

ESIKLAASINÄIDIK

Reaktiivlennukite jaoks välja töötatud tehnoloogial põhinev selge ja värviline esiklaasinäidik on paigutatud juhi nägemisulatusse ja kuvab tuuleklaasile kõige olulisemat informatsiooni, näiteks navigeerimisjuhiseid ja hoiatusi. Informatsioon on kuvatud piisavalt selgelt, et seda on näha ka erksa päikesevalgusega.

NAHAST ROOL

NAHAST ROOL

Kuna rool ja käigukang võivad oluliselt mõjutada juhi sõidukogemust, pöörasid ka Lexuse Takumi meistrid nendele suurt tähelepanu. Rooli puhul keskenduti eriliselt selle kujule ja keskosale, et tekiks n-ö õige tunnetus ja rool aitaks kaasa stabiilsemale sõitmisele. Sõidukit saab tellida koos roolisoojendusega ning nuppudega heli, telefoni, häälkäskluste, multimeediaekraani, kohanduva kiirushoidiku ja sõidurajal hoidmise abisüsteemi opereerimiseks.

16-ASTMELISED NAHKISTMED

16-ASTMELISED NAHKISTMED

ES-i valikus olevad siledast nahast, poolaniliinist ja kunstnahast istmed väljendavad Takumi käsitöömeistrite suurepäraseid oskuseid. Õmblused on tehtud kvaliteetsele nahale äärmisel hoolika täpsusega. Ergonoomiline sõiduasend vähendab juhi väsimust ja toetab iga külje pealt. Kuni 16-astmeline iste võimaldab erinevaid istumispositsioone iga juhi eelistuse järgi (kuni 14 astet juhi kõrvalistujale). Excecutive ja Luxury varustustasemetel on pikema teekonna mugavaks läbimiseks võimalik valida ka 4-astmeline nimmetugi.

SÕIDUREŽIIMI VALIK

SÕIDUREŽIIMI VALIK

Sõidurežiimi lüliti on paigutatud armatuurlaua kõrvale, et seda saaks kasutada võimalikult mugavalt ja pilku teepealt pööramata või sõiduasendit muutmata. Standardrežiimid on Eco, Normal ja Sport, välja arvatud mudelil ES 300h F SPORT, mille režiimid on Eco, Normal, Custom, Sport S ja Sport S+.

NUTITELEFONI INTEGREERIMINE

NUTITELEFONI INTEGREERIMINE

ES-i Apple CarPlay® ja Android Auto® võimaldavad mugavat ligipääsu nutitelefoni äppidele ning ühtlasi saab nende kaudu kuvada äppe keskekraanil.

UUS LEXUS LINK ÜHENDATUD TEENUSED

UUS LEXUS LINK ÜHENDATUD TEENUSED

Lexus Link muudab Sinu ES-i ühendatud autoks ja aitab planeerida teekonda, leida parkimiskohta, broneerida hooldust või isegi parandada oma sõidustiili.

UUS PROVOKATIIVNE JA ELEGANTNE VÄRVIVALIK

UUS PROVOKATIIVNE JA ELEGANTNE VÄRVIVALIK

Kogu sisemuses võib märgata kuulsate Takumi käsitööliste oskuseid ja tähelepanelikkust. Luksuslik käsitsi õmmeldud polster on nüüd saadaval stiilsetes uutes toonides koos sobituvate iluliistudega, mis rikastavad salongi käsitööna loodud välimust. Uue ES-i jaoks töötasid meie sisekujundajad välja ka uue värvikontseptsiooni: „provokatiivselt elegantne". Eksklusiivsema salongi loomiseks kasutati eri pähklipuude iluliiste ja lisaks Hazel toonile saab valida ka Forest Brown tooni. ES 300h F SPORT mudel on saadaval kokku kolmes värvitoonis – valge, must ja F SPORTi eksklusiivne Flare Red. Kõik värvilahendused on kombineeritud mustaga istme külgedel, et rõhutada sportlikku välimust.

HELIISOLATSIOON

HELIISOLATSIOON

Selleks, et ES-i kabiin oleks meeldivalt vaikne, tehti mitmeid täiendusi. Näiteks lisati uksetihend ja vähendati tühimikke põranda ja paneelide vahel. Heli summutamise nimel võeti kasutusele veel mitmeid teisi meetmeid, näiteks lisati põrandaalused katted. Tuuleklaasil ja esiukse akendel kasutati kõrge heliisolatsiooniga akustilist klaasi.

S-FLOW KLIIMASÜSTEEM / CLIMATE CONCIERGE

S-FLOW KLIIMASÜSTEEM / CLIMATE CONCIERGE

S-Flow kliimasüsteem juhib intelligentselt sisekliimat vastavalt ümbritsevatele tingimustele, tagades suurepärase mugavuse ja kütusesäästu. Climate Concierge eraldab nanoe™ X-osakesi, aidates pärssida viirusi ja baktereid*, vähendada lõhnu** ning niisutada samal ajal juukseid ja nahka.

 

* Enam kui 99%-line viiruste ja bakterite neutraliseerimine 1-tunnise kokkupuutega nanoe™ X-iga. Japan Food Research Laboratories, aruanne nr 20073697001-0101, 15038623001-0101:

** Lõhna intensiivsus vähenes nanoe™ X abil rohkem kui 1,8 tunni võrra. Panasonic Corporationi Tooteanalüüsi keskus, aruanne nr BAA33-150318-M35

TAGUMISE ISTME KÄETUGI / PÄIKESEVARI

TAGUMISE ISTME KÄETUGI / PÄIKESEVARI

Tagumises reas istujatel on võimalik juhtpaneeli kaudu reguleerida konditsioneeri, tagumiste istmete soojendust, istmete asendit ja päikesevarju. Suuremaks mugavuseks kuuma ilma korral on võimalik valida elektriline päikesevari, mida tagareas reas istujad saavad kasutada tagumiste akende jaoks.

10 TURVAPATJA

10 TURVAPATJA

Sõiduohutuse suurendamiseks on ES-i standardvarustuses 10 turvapatja. Need sisaldavad juhi ja juhi kõrvalistuja turvapatju, põlve turvapatju, külgmisi turvapatju ees ja taga ning turvakardinaid külgmistele akendele.

VÄLIMUS

UUED LED-TULED

UUED LED-TULED

Kõikidel uutel ES-I mudelitel on värskelt kujundatud esituled. Silmapaistvad 3-projektorilised LED-esituled jätavad väga erilise mulje ja sisaldavad BladeScan® AHS-i (adaptiivne kaugtulede süsteem). Tulede sisemist disaini on muudetud, et luua teravam välimus ja parandada funktsionaalsust. Iga tulega kaasnevad Lexuse signatuursed päevasõidutuled (DRL).

LEXUSE NELJANDA PÕLVKONNA ISELAADIV HÜBRIID

LEXUSE NELJANDA PÕLVKONNA ISELAADIV HÜBRIID

Uus ES 300h on varustatud uusima Lexuse iselaadiva hübriidsüsteemiga, mis võimaldab suurepärast kütusesäästu, jõudlust ja madalaid CO2 heitmeid – kõigest 119g/kg. See on nutikas valik sõidukijuhtidele, kes otsivad alternatiivi bensiini- ja diiselmootoriga sõidukitele. Sõiduk laeb sõitmise, aeglustamise ja pidurdamise ajal, mistõttu ei ole Sul vaja muretseda oma ES 300h aku laadimistaseme ja sõiduulatuse pärast.

UUS LEXUSE SIGNATUURNE ILUVÕRE

UUS LEXUSE SIGNATUURNE ILUVÕRE

ES 300h iluvõre uuendamise käigus on vähendatud vertikaalsete liistude ja L-kujuliste elementide arvu, kuid on seejuures säilitatud premium-sedaani omapära. ES 300h F SPORTi puhul on säilinud ikooniline must F-võre.

DIGITAALSED KÜLJEPEEGLID

DIGITAALSED KÜLJEPEEGLID

Sõiduki digitaalseid küljepeegleid on uuendatud, et võimaldada senisest parem külgvaade sõiduki taha. Kaamerapilti töödeldakse vastavalt, et valgus ja varjud oleksid hajutatud ning LED-tule vilkumine kaamerapildis vähendatud.

PIMEALA MONITOR

PIMEALA MONITOR

Tagumisele kaitserauale paigaldatud andurid tuvastavad kõrvalridades olevaid sõidukeid, mis pole küljepeeglites nähtavad. Kui juht soovib sõidurada vahetada ja sõiduk läheneb pimenurka, kuvatakse küljepeeglil hoiatussignaali.

LEXUS SAFETY SYSTEM + / 5-TÄRNILINE NCAP-i HINNANG

LEXUS SAFETY SYSTEM + / 5-TÄRNILINE NCAP-i HINNANG

Uus ES 300h on varustatud edasiarendatud Lexuse turvasüsteemiga Lexus Safety System +, mis on justkui kaaspiloot, kes kaitseb Sind igas sõiduolukorras – nii linnaliikluses, kiirteel, päeval kui ka öösel, ristmikel, kurvides ja sõiduraja vahetamise ajal. Ühe objektiiviga kaamera ja millimeetrilaine radari kõrval oleme lisanud ka selliseid funktsioone nagu hädaolukorra juhtimisabi ja täiustanud sõiduraja tuvastamise süsteemi. Parandatud on ka kaamera ja radari võimekust ning laiendatud kokkupõrke ennetussüsteemi reageerimisulatust, mis tuvastab jalgrattureid päevavalgel ajal ja jalakäijaid hämarates tingimustes.

UUED RATTAD JA VÄRV

UUED RATTAD JA VÄRV

ES 300h välimust rõhutavad 17-tollised (Comfort varustustaseme standard) ja 18-tollised (Executive varustustaseme standard, Comfort varustustasemel valikuline) veljed. Valikus on ka kaks uut kerevärvi: Sonic Platinum, mis loob sõidukikerele eristuvad varjud, ja metalliline läikiva viimistlusega Sonic Grey. Läikivad mustad 19-tollised veljed koos ES 300h F SPORT-i silmatorkava Sapphire Blue värvivalikuga loovad eriliselt julge ja silmatorkava välimuse.

OMOTENASHI TERVITUS

OMOTENASHI TERVITUS

Lexus ES tervitab Sind juba enne seda, kui istud rooli taha. Öösel sõidukile lähenedes tervitab sõiduk Sind valgustatud ukselinkidega ja valgustatud on ka maapind sõiduki ukse all, et saaksid vältida kogemata lompi astumist. Lihtsamaks sõidukisse sisenemiseks on ES-il suured tagauksed. Kui sõitjad on end mugavalt ES-i sisse seadnud, saab nautida õhukonditsioneeri süsteemi, mis paiskab kabiini nanoe®-ioone, et niisutada sõitjate juukseid ja nahka.

KÄED-VABAD PAGASILUUK

KÄED-VABAD PAGASILUUK

Kiire ja käed-vabad süsteemiga avatav pagasiluuk on eriliselt mugav näiteks siis, kui oled just tulnud poodidest ja sul on käed täis. Pagasiluugi avamiseks viibuta jalga tagumise kaitseraua all ning hoia võti läheduses.

KUPEELIK SILUETT

KUPEELIK SILUETT

Elevusttekitav uus ES 300h purustab eelarvamused premium-klassi sedaanide kohta. Lisaks eristuvale disainile on see madalam, laiem ja voolujoonelisem. Külgvaates on näha kupeeliku siluetiga sedaani, mille sisemus on lipulaevale omaselt ruumikas.

PUNASED LED-TULED

PUNASED LED-TULED

ES-i tagumised tuled loovad uusima LED-tehnoloogia abil autole koheselt äratuntava Lexuse L-kujutise koos kristallilise valgustusega.

UUS KOHANDUV VEDRUSTUS

UUS KOHANDUV VEDRUSTUS

ES-i insenerimeeskond täiustas ka uue ES 300h F SPORT mudeli kohanduvat vedrustust ja tänu uuele mehhanismile reageerib süsteem nüüd varasemaga võrreldes kiiremini. Sarnaselt LS sedaani süsteemiga on AVS-il 650 reguleerimistaset. Uus süsteem tagab kvaliteetse sõidumugavuse, parandades samal ajal rooli reageerimist ja stabiilsust.

AERODÜNAAMIKA / HÜBRIIDI AKUSTIKA

AERODÜNAAMIKA / HÜBRIIDI AKUSTIKA

ES-i loomisel katsetati prototüüpe Lexuse tuuletunnelis, et tuvastada müra- ja vibratsiooniallikad. Lexuse insenerid uurisid lähemalt uste ümbrust ning küljepeeglite kuju ja paigutust. Esitule klaasipuhastite paigutust reguleeriti koguni millimeetrise täpsusega, et need ei ulatuks kapoti tagaosast välja. Kuigi tegemist oli juba niigi äärmiselt vaikse autoga, kasutati Hybrid Acoustics™ ES 300h iselaadiva hübriidi puhul täiendavalt ka 3-kihilist sisemist summutit. Selle tulemusena on sõit ES-iga meeldivalt vaikne isegi suurematel kiirustel.

JÄIK JA KERGE SÕIDUKIKERE

JÄIK JA KERGE SÕIDUKIKERE

ES-il on äärmiselt jäik kere, mis tagab eriti stabiilse sõidu. Sõiduki kere on pandud kokku laserkruvikeevitusega, mis on esimene selliselt valminud Lexuse mudel. See koos kergete materjalide, näiteks alumiiniumi kasutamisega, on aidanud vähendada kaalu ja parandada kütusekulu.

MARK LEVINSON® PURE PLAY

Tegemist on esimese Lexusega, mis võimaldab Mark Levinson® PurePlay heli. ES-i 17-kõlariga Mark Levinson® Premium Surround Sound helisüsteem sisaldab seitset õlgade kõrgusel asuvat Unity™ kõlarit. Nende abil on helisüsteemi kvaliteet võrreldav koguni Mark Levinsoni koduse helisüsteemiga. ES sisaldab ka 265 mm bassikõlarit ja Clari-Fi™ Music Restoration tehnoloogiat – programm, mis analüüsib heliandmeid ja taastab puuduolevaid elemente, et pakkuda võimalikult originaalilähedast ja nauditavat heli.

UUS 12,3-TOLLINE PUUTETUNDLIK EKRAAN

ES-i multimeediasüsteem on kiire ja kasutajasõbralik. Selle keskmes on ES 300h 8-tolline või 12,3-tolline kõrglahutusega puutetundlik ekraan, mis saab üle õhu (OTA) uuendusi. Uusi ekraane on kallutatud 5 kraadi võrra ja liigutatud 122 mm võrra juhile lähemale, et tagada mugavam kasutamine ja nähtavus. 12,3-tolline ekraan on varustatud Lexuse premium-navigatsioonisüsteemiga, erksa 3D-graafikaga ning heli- ja kliimasüsteemiga. Juht ja reisijad saavad kasutada ka oma nutitelefoni lemmikäppe Android Auto® või juhtmevabalt Apple CarPlay® kaudu.

PUUTEPADI

ES 300h funktsioone saab hallata ka keskkonsoolil asuva puutepadja või häälkäskluste abil. Puutepadja kasutamine sarnaneb harjumuspärasele nutitelefoni kasutamisele (töötab näiteks nii kerimine kui ka puudutamine).

ESIKLAASINÄIDIK

Reaktiivlennukite jaoks välja töötatud tehnoloogial põhinev selge ja värviline esiklaasinäidik on paigutatud juhi nägemisulatusse ja kuvab tuuleklaasile kõige olulisemat informatsiooni, näiteks navigeerimisjuhiseid ja hoiatusi. Informatsioon on kuvatud piisavalt selgelt, et seda on näha ka erksa päikesevalgusega.

NAHAST ROOL

Kuna rool ja käigukang võivad oluliselt mõjutada juhi sõidukogemust, pöörasid ka Lexuse Takumi meistrid nendele suurt tähelepanu. Rooli puhul keskenduti eriliselt selle kujule ja keskosale, et tekiks n-ö õige tunnetus ja rool aitaks kaasa stabiilsemale sõitmisele. Sõidukit saab tellida koos roolisoojendusega ning nuppudega heli, telefoni, häälkäskluste, multimeediaekraani, kohanduva kiirushoidiku ja sõidurajal hoidmise abisüsteemi opereerimiseks.

16-ASTMELISED NAHKISTMED

ES-i valikus olevad siledast nahast, poolaniliinist ja kunstnahast istmed väljendavad Takumi käsitöömeistrite suurepäraseid oskuseid. Õmblused on tehtud kvaliteetsele nahale äärmisel hoolika täpsusega. Ergonoomiline sõiduasend vähendab juhi väsimust ja toetab iga külje pealt. Kuni 16-astmeline iste võimaldab erinevaid istumispositsioone iga juhi eelistuse järgi (kuni 14 astet juhi kõrvalistujale). Excecutive ja Luxury varustustasemetel on pikema teekonna mugavaks läbimiseks võimalik valida ka 4-astmeline nimmetugi.

SÕIDUREŽIIMI VALIK

Sõidurežiimi lüliti on paigutatud armatuurlaua kõrvale, et seda saaks kasutada võimalikult mugavalt ja pilku teepealt pööramata või sõiduasendit muutmata. Standardrežiimid on Eco, Normal ja Sport, välja arvatud mudelil ES 300h F SPORT, mille režiimid on Eco, Normal, Custom, Sport S ja Sport S+.

NUTITELEFONI INTEGREERIMINE

ES-i Apple CarPlay® ja Android Auto® võimaldavad mugavat ligipääsu nutitelefoni äppidele ning ühtlasi saab nende kaudu kuvada äppe keskekraanil.

UUS LEXUS LINK ÜHENDATUD TEENUSED

Lexus Link muudab Sinu ES-i ühendatud autoks ja aitab planeerida teekonda, leida parkimiskohta, broneerida hooldust või isegi parandada oma sõidustiili.

UUS PROVOKATIIVNE JA ELEGANTNE VÄRVIVALIK

Kogu sisemuses võib märgata kuulsate Takumi käsitööliste oskuseid ja tähelepanelikkust. Luksuslik käsitsi õmmeldud polster on nüüd saadaval stiilsetes uutes toonides koos sobituvate iluliistudega, mis rikastavad salongi käsitööna loodud välimust. Uue ES-i jaoks töötasid meie sisekujundajad välja ka uue värvikontseptsiooni: „provokatiivselt elegantne". Eksklusiivsema salongi loomiseks kasutati eri pähklipuude iluliiste ja lisaks Hazel toonile saab valida ka Forest Brown tooni. ES 300h F SPORT mudel on saadaval kokku kolmes värvitoonis – valge, must ja F SPORTi eksklusiivne Flare Red. Kõik värvilahendused on kombineeritud mustaga istme külgedel, et rõhutada sportlikku välimust.

HELIISOLATSIOON

Selleks, et ES-i kabiin oleks meeldivalt vaikne, tehti mitmeid täiendusi. Näiteks lisati uksetihend ja vähendati tühimikke põranda ja paneelide vahel. Heli summutamise nimel võeti kasutusele veel mitmeid teisi meetmeid, näiteks lisati põrandaalused katted. Tuuleklaasil ja esiukse akendel kasutati kõrge heliisolatsiooniga akustilist klaasi.

S-FLOW KLIIMASÜSTEEM / CLIMATE CONCIERGE

S-Flow kliimasüsteem juhib intelligentselt sisekliimat vastavalt ümbritsevatele tingimustele, tagades suurepärase mugavuse ja kütusesäästu. Climate Concierge eraldab nanoe™ X-osakesi, aidates pärssida viirusi ja baktereid*, vähendada lõhnu** ning niisutada samal ajal juukseid ja nahka.

 

* Enam kui 99%-line viiruste ja bakterite neutraliseerimine 1-tunnise kokkupuutega nanoe™ X-iga. Japan Food Research Laboratories, aruanne nr 20073697001-0101, 15038623001-0101:

** Lõhna intensiivsus vähenes nanoe™ X abil rohkem kui 1,8 tunni võrra. Panasonic Corporationi Tooteanalüüsi keskus, aruanne nr BAA33-150318-M35

TAGUMISE ISTME KÄETUGI / PÄIKESEVARI

Tagumises reas istujatel on võimalik juhtpaneeli kaudu reguleerida konditsioneeri, tagumiste istmete soojendust, istmete asendit ja päikesevarju. Suuremaks mugavuseks kuuma ilma korral on võimalik valida elektriline päikesevari, mida tagareas reas istujad saavad kasutada tagumiste akende jaoks.

10 TURVAPATJA

Sõiduohutuse suurendamiseks on ES-i standardvarustuses 10 turvapatja. Need sisaldavad juhi ja juhi kõrvalistuja turvapatju, põlve turvapatju, külgmisi turvapatju ees ja taga ning turvakardinaid külgmistele akendele.

UUED LED-TULED

Kõikidel uutel ES-I mudelitel on värskelt kujundatud esituled. Silmapaistvad 3-projektorilised LED-esituled jätavad väga erilise mulje ja sisaldavad BladeScan® AHS-i (adaptiivne kaugtulede süsteem). Tulede sisemist disaini on muudetud, et luua teravam välimus ja parandada funktsionaalsust. Iga tulega kaasnevad Lexuse signatuursed päevasõidutuled (DRL).

LEXUSE NELJANDA PÕLVKONNA ISELAADIV HÜBRIID

Uus ES 300h on varustatud uusima Lexuse iselaadiva hübriidsüsteemiga, mis võimaldab suurepärast kütusesäästu, jõudlust ja madalaid CO2 heitmeid – kõigest 119g/kg. See on nutikas valik sõidukijuhtidele, kes otsivad alternatiivi bensiini- ja diiselmootoriga sõidukitele. Sõiduk laeb sõitmise, aeglustamise ja pidurdamise ajal, mistõttu ei ole Sul vaja muretseda oma ES 300h aku laadimistaseme ja sõiduulatuse pärast.

UUS LEXUSE SIGNATUURNE ILUVÕRE

ES 300h iluvõre uuendamise käigus on vähendatud vertikaalsete liistude ja L-kujuliste elementide arvu, kuid on seejuures säilitatud premium-sedaani omapära. ES 300h F SPORTi puhul on säilinud ikooniline must F-võre.

DIGITAALSED KÜLJEPEEGLID

Sõiduki digitaalseid küljepeegleid on uuendatud, et võimaldada senisest parem külgvaade sõiduki taha. Kaamerapilti töödeldakse vastavalt, et valgus ja varjud oleksid hajutatud ning LED-tule vilkumine kaamerapildis vähendatud.

PIMEALA MONITOR

Tagumisele kaitserauale paigaldatud andurid tuvastavad kõrvalridades olevaid sõidukeid, mis pole küljepeeglites nähtavad. Kui juht soovib sõidurada vahetada ja sõiduk läheneb pimenurka, kuvatakse küljepeeglil hoiatussignaali.

LEXUS SAFETY SYSTEM + / 5-TÄRNILINE NCAP-i HINNANG

Uus ES 300h on varustatud edasiarendatud Lexuse turvasüsteemiga Lexus Safety System +, mis on justkui kaaspiloot, kes kaitseb Sind igas sõiduolukorras – nii linnaliikluses, kiirteel, päeval kui ka öösel, ristmikel, kurvides ja sõiduraja vahetamise ajal. Ühe objektiiviga kaamera ja millimeetrilaine radari kõrval oleme lisanud ka selliseid funktsioone nagu hädaolukorra juhtimisabi ja täiustanud sõiduraja tuvastamise süsteemi. Parandatud on ka kaamera ja radari võimekust ning laiendatud kokkupõrke ennetussüsteemi reageerimisulatust, mis tuvastab jalgrattureid päevavalgel ajal ja jalakäijaid hämarates tingimustes.

UUED RATTAD JA VÄRV

ES 300h välimust rõhutavad 17-tollised (Comfort varustustaseme standard) ja 18-tollised (Executive varustustaseme standard, Comfort varustustasemel valikuline) veljed. Valikus on ka kaks uut kerevärvi: Sonic Platinum, mis loob sõidukikerele eristuvad varjud, ja metalliline läikiva viimistlusega Sonic Grey. Läikivad mustad 19-tollised veljed koos ES 300h F SPORT-i silmatorkava Sapphire Blue värvivalikuga loovad eriliselt julge ja silmatorkava välimuse.

OMOTENASHI TERVITUS

Lexus ES tervitab Sind juba enne seda, kui istud rooli taha. Öösel sõidukile lähenedes tervitab sõiduk Sind valgustatud ukselinkidega ja valgustatud on ka maapind sõiduki ukse all, et saaksid vältida kogemata lompi astumist. Lihtsamaks sõidukisse sisenemiseks on ES-il suured tagauksed. Kui sõitjad on end mugavalt ES-i sisse seadnud, saab nautida õhukonditsioneeri süsteemi, mis paiskab kabiini nanoe®-ioone, et niisutada sõitjate juukseid ja nahka.

KÄED-VABAD PAGASILUUK

Kiire ja käed-vabad süsteemiga avatav pagasiluuk on eriliselt mugav näiteks siis, kui oled just tulnud poodidest ja sul on käed täis. Pagasiluugi avamiseks viibuta jalga tagumise kaitseraua all ning hoia võti läheduses.

KUPEELIK SILUETT

Elevusttekitav uus ES 300h purustab eelarvamused premium-klassi sedaanide kohta. Lisaks eristuvale disainile on see madalam, laiem ja voolujoonelisem. Külgvaates on näha kupeeliku siluetiga sedaani, mille sisemus on lipulaevale omaselt ruumikas.

PUNASED LED-TULED

ES-i tagumised tuled loovad uusima LED-tehnoloogia abil autole koheselt äratuntava Lexuse L-kujutise koos kristallilise valgustusega.

UUS KOHANDUV VEDRUSTUS

ES-i insenerimeeskond täiustas ka uue ES 300h F SPORT mudeli kohanduvat vedrustust ja tänu uuele mehhanismile reageerib süsteem nüüd varasemaga võrreldes kiiremini. Sarnaselt LS sedaani süsteemiga on AVS-il 650 reguleerimistaset. Uus süsteem tagab kvaliteetse sõidumugavuse, parandades samal ajal rooli reageerimist ja stabiilsust.

AERODÜNAAMIKA / HÜBRIIDI AKUSTIKA

ES-i loomisel katsetati prototüüpe Lexuse tuuletunnelis, et tuvastada müra- ja vibratsiooniallikad. Lexuse insenerid uurisid lähemalt uste ümbrust ning küljepeeglite kuju ja paigutust. Esitule klaasipuhastite paigutust reguleeriti koguni millimeetrise täpsusega, et need ei ulatuks kapoti tagaosast välja. Kuigi tegemist oli juba niigi äärmiselt vaikse autoga, kasutati Hybrid Acoustics™ ES 300h iselaadiva hübriidi puhul täiendavalt ka 3-kihilist sisemist summutit. Selle tulemusena on sõit ES-iga meeldivalt vaikne isegi suurematel kiirustel.

JÄIK JA KERGE SÕIDUKIKERE

ES-il on äärmiselt jäik kere, mis tagab eriti stabiilse sõidu. Sõiduki kere on pandud kokku laserkruvikeevitusega, mis on esimene selliselt valminud Lexuse mudel. See koos kergete materjalide, näiteks alumiiniumi kasutamisega, on aidanud vähendada kaalu ja parandada kütusekulu.

ES-i GALERII

Tutvu ES-i suurepärase ja luksusliku välimusega.

Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Esita kahjuteade
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Jälgi meie tegemisi:
Broneeri teeninduse aeg
Broneeri proovisõidu aeg
Esita kahjuteade
Küsi pakkumist
Kiri varuosadele
Sulge

Loading ...
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Kasutades veebilehte, nõustute küpsiste kasutamisega. Vaata täpsemalt