UHIUUE LEXUS NX-i MAAILMA ESMAESITLUS
Uus Lexus NX näitab värsket suunda välis- ja sisekujunduses, jõuülekannetes, järgmise põlvkonna multimeedias, ühenduvuses ja uuenduslikus tehnoloogias, mille abil tagada veelgi turvalisem ja mugavam sõit. Saa osa hetkest, kui sõidukit tutvustati tervele maailmale.
EKSKLUSIIVNE PÕLVNEMINE
Uus Lexus NX asendab senise mudeli, mida on müüdud enam kui 170 000 tükki alates selle turuletoomisest 2014. aastal. Selle kogemuse najal on loodud täiesti uuenduslik sõiduk. Ambitsiooniga muuta sõiduk senisest märgatavalt paremaks, arendati edasi jõudlust, juhitavust ja efektiivsust ning vahetati välja 95% sõiduki osadest. Nutikamaks inseneritööks on võetud kasutusele digitaalne modelleerimine ja arvutitehnika, mille abil tagada soovitud kvaliteet. Seejuures on endiselt oluline roll Takumidel, kelle käsitööoskused ja sõidukitunnetus on kvaliteedi tagamisel asendamatud.
TESTITUD KVALITEET
Sõiduki dünaamika ja jõudluse lihvimiseks kasutati Lexuse testrajal Shimoyama tehases professionaalseid võidusõitjaid, kes panid erilist rõhku roolimisele ja pidurdamisele. Lisaks keskenduti ohutusele ja mugavusele, et võtta kasutusele uusi, kuid samas taskukohaseid tehnoloogiaid.
DISAINI EVOLUTSIOON
Uue mudeliga on arendatud edasi originaalse NX-i julget välimust, rõhutades aga senisest enam soliidset ja jõulist väljanägemist. NX-i disainerid ja insenerid on koostöös keskendunud detailidele, mis annavad aimu mudeli funktsionaalsest ilust. Näiteks on senisest paremini kontrollitud õhuvoolu sõidukikere alt ja pealt, kasutades küljeliiste ja uudset mootorikatte disaini.
PAREM KONTROLL SÕIDUKI ÜLE
Uue Lexus NX-iga saab esmakordselt näha Tazuna kontseptsiooni järgi loodud kokpiti disaini. Tuletatuna jaapanikeelsest sõnast kirjeldab see hobuse juhtimist rakmete abil, just nagu autojuht, kes juhib intuitiivselt oma sõidukit. Seejuures järgitakse põhimõtet: "käed roolil, pilk teel". Selle mõte on anda juhile sõitmisel enesekindlust ning kontrolli sõiduki üle.
OMOTENASHI KOGEMUS
Uued funktsioonid muudavad salongi veelgi hubasemaks ja lähtuvad Lexuse omotenashi külalislahkuse põhimõtetest, millega on soov tajuda inimeste vajadusi ja aidata neil tunda ennast mugavalt. Kaasreisijad saavad nautida luksuslikku ruumi, samal ajal kui juht saab keskenduda sõitmisele Tazuna kokpitis. Salongiviimistluses on Takumi meistrite käe all kasutatud kõrgekvaliteedilisi materjale, mis näevad võluvad välja ja võimaldavad sõitjatel end hästi tunda.
VIRGUTAV JÕUD
Laiema jõuallikate valikuga on kasutusel uued ja täiustatud tehnoloogiad, mis pakuvad oma klassi parimat jõudlust. Nende hulka kuulub Lexuse esimese pistikhübriidi jõuallikas, mis on uueks võrdluspunktiks võimsuse, kütusesäästlikkuse, väiksema heitkoguse ja elektrisõiduki võimekuse kombineerimisel.
LEXUSELE ISELOOMULIK SÕIDUELAMUS
Uue Lexus NX-i jõudlus on keskendunud Lexusele iseloomuliku sõiduelamuse tagamisele – ideaalne kombinatsioon sõidumugavusest koos roolimise, kiirendamise ja pidurdusjõudlusega, mis on alati heas kooskõlas juhi kavatsustega. Selle saavutamisel on kesksel kohal Lexuse Global Architecture K (GA-K) platvorm, mis võimaldab madalama raskuskeskme.
VEELGI PAREM ÜHENDUVUS
Uus Lexus NX tähistab täiesti uue multimeediaplatvormi kasutuselevõttu, mis tutvustab nutiteenuseid, sealhulgas täiustatud pilves navigeerimist ja uut abisüsteemi Hey Lexus, mis reageerib loomulikele häälkäskluste dialoogidele. Lexus NX-i uus multimeediasüsteem kasutab muljetavaldavat 14-tollist ekraani.
TÄIENDAV OHUTUS JA JUHIABI
Uus Lexus NX sisaldab kolmanda põlvkonna Lexuse ohutussüsteemi Lexus Safety System +. See tutvustab uusi funktsioone ja täiendusi süsteemidele, mis on häälestatud töötama juhile loomulikumalt. Parandused hõlmavad kokkupõrke ennetussüsteemi võimekuse edasist laiendamist ja kohanduva püsikiiruse muudatusi, et süsteem tunneks kiiremini reastumisi NX-i ees. Uus e-Latch elektrooniline sisse- ja väljapääsusüsteem hoiatab tagant lähenevate sõidukite ja jalgratturite eest ning takistab vajadusel ukse avamist, et vältida õnnetusi.